Cem Akkılıç İslamcılara acımıyor...

Kız camiye gittin mi hayır...

Peki neden Yahudi malı AVM'lerde fink atıyorsun?

Cevap yok...

Elbette camiye gitmezler, çünkü bunların dini Müslümanlık falan değil, Amerika'nın kendi çıkarları için uydurduğu bir din; Ilımlı İslam...

Cem Akkılıç İslamcılara acımıyor... Onların ikiyüzlülüklerini direkt olarak yüzlerine vuruyor...

Özellikle sosyal medya'da öylesine zibidiler var ki...

Bir örnek verelim...


















Kemalist taklidi yapan bir soytarı Cem Akkılıç'a hakaret ediyor. Bu soytarıların tamamı gerçek isimlerini gizliyorlar ve anonim takılıyorlar. Korku fena bir şey... Ve elbette Cem Akkılıç İslamcılara acımıyor...

Başka bir örnek!..











Cem Akkılıç kahraman Emekli Amiral Türker Ertürk ile



The Poşet Murat Kemer'in türbanlı karısı


Murat Kemer görseller






Ve sırada The Poşet Murat Kemer'in türbanlı karısı... Buyurunuz...










Kahbe evladı, dinci kel baykuş kart papaz The Poşet Murat Kemer'in türbanlı karısı... Şu kelin tipine bir bakınız. Aşağıdaki fotosu 2007 yılından... Şimdi hepten kartlaştı.


Murat Kemer şerefsizi


Her şey meydanda. Murat Kemer şerefsizi dedik ama sizi videosuz bırakmayacağız elbette. Bu Bursa topu Murat Kemer karısı ile facede meşhur olmuş. Ancak biz sizlere Murat Kemer şerefsizi hakkında bilgilendireceğiz. İşte poşetli karısının videoları burada beyler.






Daha önce Kimdir bu Murat Kemer soruları soruluyor, bizde bu soruları soranları aydınlatıyorduk. Google'da Murat Kemer aramalarında işin rengi ortaya çıkıyor aslında. Murat Kemer şerefsizi hakkında bol miktarda bilgi ve belge var.




Baş bağlamayı dinin emri sanan Murat Kemer şerefsizi kendi ismini google'da yazamıyormuş. Kışın battaniye ile pc başında sabahlayan bu ihtiyarın, İktidardan kömür ve düdük makarnası kapmak için karısını zorla poşetlediğini artık herkes öğrendi.


İhtiyar soytarı çıkıp, karısını tehditle türbanladığını itiraf edemiyor. Bu yüzden ''Murat Kemer şerefsizi'' diyorlar bunak soytarıya.

Evet sonunda karısı Murat Kemer şerefsizini mahkemeye vermiş. Ulusalcı kadınların resimlererini çalıp kıytırık paint ile montaj yaparak, twitter'da açtığı sahte hesaplarla şantaj yapan Murat Kemer karısız kalıyor.




Şu bunak herifin tipne bakın... Murat Kemer'in yerinde olsam 1 dakika düşünmem, sıkardım kafama. Harbi ben böyle bir maymuna Afrika'da bile rastlamadım.